Sprawdź status przesyłki

Aktualności - usługi kurierskie

Warszawa, 2019-04-25

Szanowni Państwo

Przypominamy o możliwości złożenia reklamacji przez system WebTrucker. W tym celu niezbędne jest podanie 24 cyfrowego numeru listu przewozowego, wypełnienie wszystkich pól znajdujących się w formularzu online, oraz w zależności od rodzaju składanej reklamacji dołączenie niezbędnych dokumentów. Nasz dział reklamacji pozostaje do Państwa dyspozycji pod adresem reklamacje.przesylki@patronservice.com.pl 

Jednocześnie przypominamy, że wszelkie interwencje w sprawie zleceń, które nie zostały jeszcze podjęte przez przewoźnika, należy kierować bezpośrednio na adres Działu Obsługi Klienta - dok@patronservice.com.pl 

Zachęcamy Państwa do kontaktu z infolinią Patron Service, nasi konsultanci chętnie odpowiedzą na Państwa pytania pod numerem  801 002 899 lub z telefonów komórkowych pod numerem: 22 319 88 99.

Warszawa, 2019-04-12

Szanowni Państwo

W nawiązaniu do komunikatu z dnia 04.04.2019 dotyczącego zmian stawek u operatora Inpost, pragniemy poinformować Państwa, że w związku z trwającymi negocjacjami, zmiany cen oraz wprowadzenie nowej usługi zostały przesunięte na 01.06.2019. 

Dziękujemy za wyrozumiałość oraz zapraszamy do kontaktu z Działem Handlowym. 

Z poważaniem 

Prezes Zarządu

Krzysztof Krawczyk

Nasi klienci

WebTrucker
Mail
Facebook