Sprawdź status przesyłki

Specjalista ds. obsługi Klienta

Zadania:

  • telefoniczna obsługa Klienta w zakresie informacji o przesyłkach
  • udzielanie informacji dotyczących zakresu świadczonych usług
  • przyjmowanie i obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
  • dbanie o spójny i pozytywny wizerunek firmy

Oczekiwania:

  • orientacja na Klienta (doświadczenie w obsłudze Klienta mile widziane)
  • znajomość pakietu Office
  • dobra organizacja pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność pracy w warunkach stresowych
  • wykształcenie min średnie


Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • atrakcyjny pakiet ubezpieczeń grupowych
  • system szkoleń
  • pozytywną atmosferę w zgranym zespole


Osoby zainteresowane ofertą prosimy o kontakt telefoniczny lub przesłanie CV za pomocą formularza na stronie.

Prosimy o załączenie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy przez firmę Solid Security Sp. z o.o. oraz pozostałe spółki powiązane kapitałowo, w celu niezbędnym dla realizacji procesu rekrutacyjnego oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883)”

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.


Oferta obowiązuje dla miast:

  • Warszawa

Nasi klienci

WebTrucker
Mail